Finance manager

Solliciteer nu

Finance Manager

Full-time / Part-time · Breda

Yonego zoekt een Finance Manager!

Als Finance Manager bij Yonego ben jij de drijvende kracht achter de financiële strategie en doelstellingen van ons bureau. Jij bent verantwoordelijk voor het opstellen en beheren van budgetten, waarbij je voortdurend investeringsmogelijkheden onderzoekt en bedrijfsfinanciën verdeelt om zo de financiële gezondheid van Yonego te waarborgen. Je hebt een scherp oog voor het analyseren van kansen en risico’s, en weet deze inzichten te vertalen naar strategische adviezen.

Door jouw uitgebreide kennis en ervaring in financiële planning en analyse, kun je complexe financiële data omzetten in bruikbare informatie voor het managementteam. Je werkt nauw samen met andere afdelingen om financiële doelstellingen te realiseren en de algehele bedrijfsstrategie te ondersteunen. Jouw sterke analytische vaardigheden en strategische denkwijze stellen je in staat om proactief oplossingen te bieden en financiële beslissingen te onderbouwen.

Met jouw communicatieve vaardigheden ben je in staat om sterke relaties op te bouwen, zowel binnen als buiten het bedrijf. Je voorziet het managementteam van heldere, onderbouwde adviezen en daagt hen uit om ambitieuze financiële doelstellingen na te streven. Als ondernemende en analytisch ingestelde professional weet je gestructureerd te werken, terwijl je altijd openstaat voor innovatieve ideeën en nieuwe benaderingen. Je stelt continu de 'waarom' vraag om diepgaand inzicht te krijgen in de financiële uitdagingen en kansen voor Yonego.

WAAR KRIJG JIJ ENERGIE VAN? 

✔ Het vertalen van complexe financiële data naar begrijpelijke en bruikbare informatie die bijdraagt aan de groei en efficiëntie van de organisatie;

✔ Werken in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is en waar je voortdurend uitgedaagd wordt om de financiële strategie te optimaliseren;

✔ Het bewaken en verbeteren van de cashflow, zodat je bijdraagt aan de financiële stabiliteit en groei van het bureau;

✔ Het onderhouden van relaties met financiële en administratieve partners, zoals accountants, banken en verzekeraars, om de beste voorwaarden en samenwerkingen te waarborgen.

DIT VERWACHTEN WIJ VAN JOU

✔ Je hebt niet alleen financiële skills, maar je kunt ook slimme en strategische beslissingen nemen namens de organisatie en weet wanneer je hierbij de managing director wel en niet moet betrekken;

✔ Samen met de andere MT-leden bepaal je de richting die het bedrijf opgaat en de route die daarvoor wordt gevolgd;

✔ Je durft tegengas te geven wanneer de rest van het management een weg wil inslaan die vanuit financieel oogpunt onverstandig is;

✔ Je kunt het bedrijf op een allesomvattende manier analyseren zodat duidelijk wordt wat de organisatie nodig heeft (en wat niet).

WAT ZIJN JOUW TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN:

✔ Leidinggeven aan en verantwoordelijk zijn voor de finance afdeling;

✔ Financiële data vertalen naar begrijpelijke informatie die nuttig is voor de hele organisatie, en deze data in heldere en begrijpelijke taal presenteren;

✔ Aandragen van stuurinformatie voor teamleads, accountmanagers en het MT om bedrijfsresultaten te maximaliseren en bedrijfsrisico’s te minimaliseren;

✔ Zorgdragen voor een betrouwbare, volledige, juiste en tijdige vastlegging, rapportage, analyse en planning van financiële gegevens;

✔ Verantwoordelijk voor het opstellen, bewaken en prognosticeren van de cashflow;

✔ Samen met de finance specialist monitoren, controleren en bewaken van de financiële voortgang van klanten en hierbij een actieve, adviserende en kritische rol vervullen richting accountmanagers;

✔ Ontwikkelen en bewaken van een duidelijke visie op de inrichting van de afdeling Finance;

✔ Actief bijdragen aan de ontwikkeling en begeleiding van de medewerkers van Yonego in de (financiële) professionalisering van de organisatie;

✔ Onderhouden van de relatie met financiële en administratieve partners zoals accountants, banken, verzekeraars en tussenpersonen;

✔ Bewaken en beheren van afspraken met leveranciers.

WAT BRENG JE MEE?

✔ Je hebt ervaring in de zakelijke dienstverlening;

✔ Je beschikt over ongeveer 7 jaar ervaring in een soortgelijke rol;

✔ Je hebt een HBO/WO denk- en werkniveau met een financiële achtergrond;

✔ Je bent flexibel en stressbestendig, waardoor je niet snel van je stuk te brengen bent;

✔ Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed.

WAT DOET YONEGO?

Wij geloven dat marketing géén kostenpost is. Al 20+ jaar dagen we de status quo uit en blijven we nieuwsgierig naar de vraag achter de vraag. Dat doen we door het grote plaatje te begrijpen, altijd te gaan voor maximale impact en onze klanten te zien als collega’s. We helpen marketing vraagstukken op te lossen in complexe customer journeys, met behulp van communicatiestrategie, gedragspsychologie, digital advertising en data intelligence. Altijd gericht op herleidbare effectiviteit.

JOUW TOEKOMSTIGE WERKOMGEVING

Je komt te werken in een omgeving waarin we trots zijn op ons DNA. We geloven in onze medewerkers en zijn/haar kwaliteiten, de wil om te presteren en de juiste mentaliteit. Het behalen van de doelstellingen van de klant doe je natuurlijk niet alleen. Jouw collega’s zijn verschillende online marketing specialisten (en fanaten), maar ook hebben we een aantal operationele toppers die deel uitmaken van Yonego.

Daarnaast denken we graag met je mee en creëren we samen de werkomstandigheden die aansluiten bij jouw behoeften en groeipad. Bij ons is er voldoende ruimte om jouw talenten tot hun recht te laten komen!

Flexibiliteit en plezier in je werk staan bij ons voorop. Ben je een keer wat later? Of begin je liever een keer wat vroeger? Werk je graag een dagje vanuit huis? Geen probleem. Communicatie en een goede werk-privé balans vinden we het belangrijkste. We maken voldoende ruimte voor informele activiteiten en een sterke teamspirit zie je bij ons zeker terug. Dat alles in hartje Breda!

Een deel van jouw toekomstige team ontmoet je alvast hier:

Hank van Dijk

Managing Director

Irene Krommendijk

Account Director

Edward Stapel

Head of Digital Advertising

WAT BIEDEN WIJ JOU

Wij vinden het daarom belangrijk dat jij je op je plek voelt. Dit doen we onder andere door middel van:

✔ Een open en informele cultuur te hanteren, door alle lagen van de organisatie, waarin we elkaar motiveren en stimuleren, samen het stapje verder zetten;

✔ Voorrang te geven aan kennisdeling, trainingen, masterclasses en zelfontplooiing, mede mogelijk gemaakt door een persoonlijk ontwikkelbudget;

✔ Het creëren van een rol met veel uitdaging, vrijheid en verantwoordelijkheid;

✔ Credits where credits due: positieve resultaten gaan niet onopgemerkt en erkenning is cruciaal;

✔ Een gezellig, informeel team met een sterke groeiambitie;

✔ Een flexibele verlofregeling zodat jij de beste werk-privé balans kunt bereiken;

✔ Een fietslease-regeling voor jouw welzijn;

✔ En uiteraard een passend salaris bij jouw kennis en ervaring; flexibele werktijden; aantrekkelijke pensioenregeling; laptop van de zaak; uitgebreide lunch; genoeg sociale activiteiten en gelegenheden om onze successen te vieren.

Met de juiste mensen op de juiste plek verzet je bergen. Het beste team bestaat voor ons uit een ideale mix van verschillende mensen met ieder hun eigen kracht. Ieder draagt zo op zijn eigen manier een steentje bij. Wat wordt jouw toegevoegde waarde? 

Heb je naar aanleiding van deze vacature vragen? Neem dan contact met ons op via jobs@yonego.nl of bel naar 076 524624.