Ben jij op zoek naar een parttime baan welke je perfect kunt combineren met al jouw andere dagelijkse verantwoordelijkheden? Dan bieden wij dé ideale baan! Wij zijn namelijk op zoek naar een interieurverzorger/schoonmaakmedewerker die zijn of haar uren verdeelt over de werkdagen, van maandag tot en met vrijdag. Nieuwsgierig naar meer? Lees dan snel verder!
Je begint jouw dag met het schoonmaken, opruimen en aanvullen van de keukens en toiletten. Je ruimt de vaatwassers uit, leegt de prullenbakken en zorgt ervoor dat alles er weer spik en span uitziet. Zijn er boodschappen geleverd? Dan zorg jij dat alles netjes wordt verdeeld en opgeruimd. Vervolgens ga je door met het schoonmaken van de werkplekken, kantoren en vergaderruimtes. Tussendoor maak je een gezellig praatje met een collega en zo ga je allebei de verdiepingen af.
Iedere dag wordt in de kantine een gezamenlijke lunch klaargezet. Om 11.30 uur zet je de lunch voor die dag klaar, zodat er vanaf 12.00 uur gegeten kan worden. Uiterlijk om 13.30 uur is iedereen weer klaar met eten en zorg je dat alles er weer netjes bij staat, zodat de kantine weer voor andere activiteiten kan worden gebruikt. Tussendoor sluit je zelf natuurlijk ook even aan voor een lunchbreak.
Alles weer bijgewerkt? Tijd om naar huis te gaan! Morgen weer een nieuwe dag.
Het kantoor, waar jij verantwoordelijk voor wordt, is gevestigd midden in het centrum van Breda. Goed te bereiken, te voet, te fiets, met de auto of met het OV. We beschikken over 2 verdiepingen met werkplekken, keukens en toiletten plus nog een gaaf dakterras. Je komt te werken in een omgeving waar hard wordt gewerkt, maar zeker ook veel plezier wordt gemaakt. Wij hopen dat jij hier ook onderdeel van wordt. We kunnen je garanderen dat je ondanks jouw zware werk toch vol positieve energie weer naar buiten loopt. Want iedereen zal dankbaar zijn dat jij zijn/haar werkplek en werkomgeving weer een stukje fijner hebt gemaakt!
Jij bent er niet vies van om jouw handen uit de mouwen te steken en als pietje precies zorg je voor een schone locatie. Jij weet als geen ander hoe belangrijk een schone en opgeruimde werkomgeving is, voor jouw collega’s maar ook voor het bezoek dat wij mogen ontvangen. Je houdt van aanpakken, neemt initiatief en ziet wat er nog moet gebeuren. Jij voelt je echt verantwoordelijk voor het schoonhouden van jouw organisatie. Verder ben je flexibel en bereid om af en toe ook eens op een ander tijdstip te werken, bijvoorbeeld wanneer we een netwerk event of een gezellige borrel organiseren. Sluit je daarna gezellig aan voor een welverdiend drankje?
Zoals je ziet is er een hoop wat we van jou verwachten, maar hier kun je dan ook een hoop voor terug verwachten. We staan bekend om onze open cultuur, de deur staat altijd open en iedereen kent elkaar. Je komt te werken in een omgeving vol enthousiaste, ambitieuze en betrokken collega’s die je al snel zal leren kennen. Naast een passend salaris bij jouw kennis en ervaring, bieden wij een flexibele verlofregeling zodat jij de beste werk-privé balans kunt bereiken, een fietslease-regeling voor jouw welzijn, flexibele werktijden, een aantrekkelijke pensioenregeling, een hoop sociale activiteiten en nog veel meer.
Leuk! Solliciteer dan direct middels onderstaande sollicitatiebutton:
Heb je naar aanleiding van deze vacature vragen? Neem dan contact met ons op via jobs@yonego.nl of bel naar 076 5246246 en vraag naar Berita van Veen.